April 15, 2010

Aprill

Paari nädalaga, mis ma kirjutanud ei olegi midagi suurt juhtunud. Võibolla vääriks mainimist see asjaolu, et olen nüüd ühe töökoha võrra vaesem. Minu iraani boss otsustas seekord aus olla ning teatas, et läheb taas Prantsusmaale, kuid ei tea täpselt millal tuleb ja soovitas mul uut töökohta hakata otsima. Vähemalt enne ära minekut võimaldas ta mul palju töötunde teha ning üritasin anda endast parima, et aeglaselt töötades maksimaalselt töötunde välja pigistada. Silme ees oli järgmise kuu üür ja Norra reis, mille piletid sai spontaanselt Silja ettepanekule soetatud. Teoreetiliselt peaks mul homme väljalend olema, kuid nagu lehtedest lugeda võib on kõik lennud Skandinaavia õhuruumis tühistatud, nii et homne seiklus jääb kahjuks ära. Kuid pole hullu, õnneks võimaldab Ryanair samasse sihtkohta tasuta uus reis book'ida ja kahtlemata on toredam see reis juba maikuus teha, siis kui Norras ka plusskraade pisut rohkem.

Eile sain Taanis veel ühe kogemuse osaliseks. Nimelt sai esimest korda käidud siin kinos filmi vaatamas ning teiseks seda sai tehtud minu taanlastest korrusekaaslastega. Kuna nädala alguses ilmus siia uus üüriline Kreekast (üsna šarmantne meesterahvas), siis meie korruse kodukanad hakkasid järsku üliaktiivselt inglise keelt rääkima. Paistab, et korrus hakkab nüüd tänu minule ja sellele šarmantsele kutile rohkem rahvusvahelisemaks muutuma. Üks taani poiss otsib ka pingsalt minult tähelepanu ning ta on olnud suhteliselt edukas piiride sulataja. Aga sellest poisist ma rääkima ei hakka, ta on liiga veider selleks. Kuid kinost rääkides, siis minu esimeseks kino elamuseks sai väga veider ja kummaline film Vanhalla Rising. Enne jah ütlemist sain 10 sekundit vaadata filmi treilerit ning kuna see film olevat viikingitest ning treileris paistsid ilusad loodusvaated, siis otsustasin järgi proovida. Kui see Eesti kinodesse peaks jõudma (arvatavasti küll ei jõua), siis mina seda vaadata ei soovitaks. Isegi kui ma sisust ei pruukinud täit ülevaadet saada, oli see film tehniliselt väga nõrk. Pärast kolme filmiettevõtte külastust, mis meil üks nädal Aarhusis kooliprogrammi käigus tehti, jälgisin ma nüüd pingsalt 3D kasutamist selles filmis ja see oli jama. Filmi elamusele lisas "vürtsi" selle taani noormehe järjekordsed katsetused minu tähelepanu võita. Päris lõbus oli vaadata. Pidin temaga jagama Love seat'i (ehk siis armunutele mõeldud istekohta, kus siis 2 tooli on koos :-)) Kahjuks pean teatama, et ta ei ole oma püüdlustes väga edukas olnud:-)

Koolist nii palju, et lõpukeksam on vist 24ndal nädalal. Pärast 4 päeva kestnud arupärimisi, kus mulle anti segaseid vastuseid (tüüpiline kooli kommunikatsioon) või teatati ainult nädalatäpsusega eksamiaeg, öeldi mulle, et kirjuta oma kuupäev millal sa pead juba Eestisse lahkuma. Ühesõnaga teatasin et minule sobiks eksamit teha enne 17ndat juunit ning arvatavasti võin ma selle nüüd lukku panna ja pileti ära osta.

SEniks kuulmiseni,

piLLe

2 comments:

Anonymous said...

kujutan ette noormeest verise niru3D viikingifilmi taustal taani aktsendiga inglise keeles printsiloba ajamas :P

piLts said...

ehee..mingit taani aktsenti sa siin küll ei kohta. Kõik, kes vähegi inglise keelt oskavad räägivad laitmatult. Ja ei mingit loba, pigem aktiivne kehakeel :-P