March 31, 2010

Töörindel

Eelmises kirjatükis mainisin, et sain ühe väike tööotsa-see oli jälle see saksa telefoni intervjuude tegemine. Pühapäeval õhtul sain küsimustikku, mis oli peaaegu sama mis eelmine kord, kuid jah..vigases saksa keeles trükitud tekst, pluss muud kirjavead tegid selle suht raskesti loetavaks, eriti veel kui ma ei tunne end nii koduselt saksa keeles. Lisaks oli veel paar avatud küsimust, mis ajasid hirmu nahka, a la ma peaksin tehnilisest saksa keelest omapoolse kokkuvõtte küsimustikku tegema. Igatahes tegin otsuse, et ma ikkagi ei taha seda tööotsa teha, seda enam, et esmaspäeval helistas ei keegi mu kui mu armas iraani boss, kes teatas, et ta nüüd tagasi ning tahab et ma tööle tuleks. Olin alguses suht pahane, et ei tea kas tahangi sinna tagasi minna, sest pärast ta puhkusele minekut oli mul palga saamisega probleeme ning ta poeg maksis valesti ning pole siiamaani seda väikest summat juurde maksnud. Aga jah..häda ajab härja kaevu.

Igatahes teisipäeval läksin siis selle saksa töö asemel(selleks et tööandjale mitte tünga teha otsisin kiirelt endale asendusinimese) hoopis vaibakauplusse . Olin väga pahane kui sisseastusin ja ei mingit vabandust ning näidati kohe töö ette. Lõpuks kui küsiti, et miks mul paha tuju on, siis ladusin kõik välja. Ja siis selgus, et meie kirjavahetuse käigus ei olnud ta saanud viimast kirja, kus ma küsisin millal ta puhkuselt tagasi, et kas vaja uut tööd otsida, lisaks see palga maksmise probleem. Tegelikult ta sai küll, kuid ajas alguses süü arvuti kaela, et vahest kirjad jooksevad spämmi ning et ma pole vbl saatnud või ma ei tea..Igatahes ta ei oska oma arvutit kasutada ja vahepeal ei loe korralikult meile läbi. Ja et natuke süüd minu peale ajada, siis ta väitis, et mu telefon ei tööta :-), et ta olevat üritanud helistada mulle Prantsusmaalt ja üleüldse miks ma ise ei helistanud, Prantsusmaale! Palga küsimuse osas ei olnud tal ka üldse aimu, kuigi ma kirjutasin sellest mitmes kirjas. Siis tal hakkas pisut piinlik, et oleks ma seda teadnud...ja ühesõnaga korraldas asja nii, et nagu kaks tülitsevat paarilist said allkorrusel klientide ees kokku, mina ja ta poeg, kus ma pidin esinema ettekandega, mis on minu "probleem". Oh..poeg üritas sama taktikat kasutada mis isa, et raamatupidaja süü. Siis kui ta sai teada, et oli tõesti mulle vale summa ülekandnud, siis raamatupidaja pidi mulle juurde maksma, aga ta ei tulnud 1.nädal, teine ega ka kolmas. Njah..lõpuks kui isa andis talle vihje, siis ütles, et ok oleks pidanud mulle teatama. Igatahes päeva jooksul kui see intsident oli läbi, siis kõik käitusid minuga super hästi, vanamees tuli laulis mulle, poeg tegi nõmedaid nalju. Brr..no igatahes loodetavasti saab nüüd natuke teenida ka, kuigi täna kuulsin vanameest helistamas Prantsusmaale mingis asjus ning ta mainis, et tuleb sinna 10-12 päeva pärast.

Sain vist tüütult pikk kirjeldus, pea on nii paks kevadkülmetusest, et vabandan tagantjärgi igasuguste kirjavigade ja kehva sõnastuse pärast.

Rõõmsaid lihavõtteid! taanlastel algas tänasega ülipikk puhkus, kuni teisipäevani.

1 comment:

poku said...

Hallo, muide kohe on 15. aprill - see tähendab, et sa pole juba pool kuud sõnagi kirjutanud. Ma ei usu, et midagi toimunud pole - pigem vastupidi. Igatahes homme Oslos näeme :)
Kurr