December 12, 2009

Peagi Eestis

Nii, nii..järgmine nädal toob juba Estonian Air mind koju. Loodetavasti ei juhtu seekord kummalisi tehnilisi äpardusi, mistõttu lend edasi lükatakse. Arvan, et 20ndal õhtal viiakse mind ilusti Nõkku, nind 21sel olen kindlasti linnas ja valmis teiega kohtuma:-) Loodan, et lumi on ka maas, sest nädala alguse ilmateade lubas kõvasti miinuskraade ja lund. Ja mina tulen oma sügisjaki ja kingadega :-)

Mööduv nädal oli meeldiv. Koolis sai tehtud innovatsiooni ühisprojekti koos ehitusinseneridega, mis oli väga lõbus. Neljapäevaks organiseerisime aktivistide puntiga ekskursiooni kohalikku kunstimuuseumisse AROS-esse. Kui ma vihmasel päeval kella 3ks kohale jõudsin, selgus et olin ainus, minutid hiljem saabusid 2 osalist veel, kes tulid teatama, et teistel kadus huvi kui nad said teada palju pileti hind on ja võibolla vihmane ilm ka võis mõnda segada. Aga igatahes astusime 3kesi muuseumi uksest sisse ning see oli seda kahtlemata väärt. Püsiekspositsiooniga ei jõudnud väga tutvuda, kuid see eest tutvusime põnevate linnaehitusprojektidega, mis on Taanis tegemisel ning samuti olid eksponeeritud tööd, mis kandideerisid Singapuri 2010 expo jaoks. Väga suured ja mastaapsed. Eesti läheb jälle tagasihoidlikku rada ning see aasta paigutatakse rendipinnale hoiupõrsad.

Egas midagi, kohtumiseni peagi!

Ahjaa..üks uba minu vaibakaupmehelt, kui ma ütlesin bossile et ma tahan laupäeva vabaks, siis tema vaimukas vastus selle peale oli järgmine - "Kui sa tuled jõulupuhkuselt tagasi, siis ära arva et sul töökoht on alles" :-)

3 comments:

Pärnakas said...

Tere tere!

Oma suureks üllatuseks avastasin sind ka järjekordse Tartu Maratoni registreerujate nimekirjast! Seda poleks küll uskunud, aga üllatus on tore!

piLts said...

Tegin viimasel sooduspäeval spontaanse otsuse ja olen selle üle väga õnnelik. Ei tea veel ettekujutada kuidas ennast kohale vean, aga stardis ma olen. Loodetavasti saab jälle koos startida ja finishis vaadata, kes ennem kohal :-D

Pärnakas said...

No ses osas polnud ma erinev, et viimasel päeval langetasin otsuse, kuid minu valik oli, kas vaid TM või kogu neliküritus. Seekord siiski vaid TM! Stardis ja finishis kohtume!