December 4, 2009

Busy Bee

Tervitused,
järjekordne tihe nädal hakkab lõpule jõudma. Nädal pakkus nii põnevust, tööd, kannatusi, rohkelt emotsioone ja kõigetipuks rahulolu:-) Nädal algas pingeliselt, teades, et meil on palju tööd 3 päeva kestva projekti jaoks ja samal ajal oli see see nädal kus mul oli korraga 3 tööotsa. Graafik, mille ma nädalaalguses endale silme ette asetasin nägin suht kreisi välja. Kuid õnneks oli keegi minu poolt. Nimelt teatas vaibakaupmees et talle sobivad rohkem nädalavahetuse päevad, mis tähendas et kolmapäev ja neljapäev oli mul seal vaba, seejärel tuli välja, et mu ühekordses projektitöös sai eesmärk täidetud, kõik vajalikud 100 intervjuud sai tehtud teisipäevaks, seega mu ülejäänud tööpäevad olid ka graafikust kustutatud ning sai rahulikult projektiga tegeletud. RAhulikult ei ole vast kõige õigem sõna, sest 4sest grupist oli meil ainult 3 töötavat inimest, samal ajal kui teised grupid olid isegi 5-liikmelised. Aga see eest sai jällegi maksimum antud ning tulemus oli vastav, meie grupi hinne kõikus maksimumi lähedal, aga sellegi poolest saime pügala võrra madalama. Kuid loomulikult olime kõik väga rahul. 'Sest grupisiseselt oli päris mitmeid ebakõlasid, eriti disaini vallas, kus desaineriks oli rumeenia poiss kes vältis meie soovitusi. Aga see selleks, tulemus oli super meie jaoks..eriti aga minu jaoks kuna mu eelmine grupitöö põrus ju täielikult.

Emotsiooni tuli eepool kõneldud kogemusest kuhjaga. Kuid eilse ja tänase päeva emotsioonid olid väga jõhkrad. Nimelt sain oma tungival nõudmisel lõpuks oma palgatseki kätte..just tseki, sest ülemus arvas, et mul ei ole taani kontot ja et tsekiga on mul kergem asju ajada. Siin Taanis, never :-) Aga kuna ma pidin ekstra vihmaga sinna kohale kõmpima, siis ei pööranud seal olles sellel paberilipakule eriti tähelepanu. Kodus avastasin, et nad on võtnud mul pea 46 prossa makse maha ja et saan mingi tühise summa, millega vaevalt maksan oma ühika üüri ära. Kuna seljataga oli juba pingeline nädal, siis see intsident ajas mind lausa keema. Sellele järgnesid mitu kõnet minu ja ülemuse ning ülemuse ja raamatupidaja vahel. nemad leidsid, et kuna mul on samal ajal 2 tööd, siis nemad võtavad 38 pluss muud maksud maha. Mul oli täiega selline las-minna tunne. Aga mis ma siin ikka sellest pikalt räägin, õnneks see on möödas..sest täna peale projekti kaitsmist sõitsin teise linnaotsa maksuametisse, kus sain teada, et mina olen seaduskuulekalt käitunud ja kõik on korras, lihtsalt tööandja ei oska mu maksuvaba kaarti kasutada. Läksin selle infoga täna tööle ja ausalt mingit motivatsiooni tööd teha ei olnud. Ja ega ma seda väga ei varjanudki. Aga päeva lõpus anti mulle siis sulas uus palgatsekk, kuigi jah..seal on mingi kummaline maks maha arvestatud, mille kohta ma tahan veel uurida, kas ma pean seda maksma. Igatahes asi lõppes märksa õnnelikumalt kui esialgne ehmatus välja paista lasi.

Igatahes tore on mõelda, et ma siiski saan lubada kulutusi mõningatele jõulukinkidele:-) Sellega tuli meelde, et homme olen kutsutud juba kuhugi jõuluüritusele. Väga varajane, aga peaosaline lahkub varem kodumaale ja sestap tahab koosolemise ürituse juba varakult ära teha. Muide näitan teile kuidas Taanis piparkoogid välja näevad :-)



2 comments:

Murks said...

Ehee!
A ma tegin ise piparkoogi taigna. Tule maitsma! Homme hakkan küpsetama, sest täna peab veel tahenema...

Päikest!

piLts said...

Tulen meeleldi Stocki..aga vbl siis kui semestri vaheaeg. Piparkoogid siis juba otsas..Millal sind Eestis näeb, enne jõule Tartusse ka tuled?
Ma hakkan vist 19ndal siit liikuma..pole kindel kas lähen 1 päev varem Koppenhaagenit avastama v mitte ja 20ndal tuleb lend koju:-)mõnus..koos Indiaga olen Eestis peaaegu pool aastat eemal olnud juba.