December 18, 2009

Lumi

Seda küll ei oleks usknud, et mu silmad sellist paksu lund siin Taanimaal näevad. Aga kõigile tuli üllatuseks kui kolmapäeva hommikul maa oli paksu lumega kaetud. Loomulikult autodega inimesed said kõige suurema shoki osaliseks, sest enamusel ju suvekummid all. Taanis ei ole kehtestatud korda, kus kõigil tuleb suvekummid talveomade vastu vahetada. Ja kui neil tulebki lund, siis tavaliselt on see ühepäevane lumi, mis on õhtuks lännu.

Esimene lumi valmistas ka mulle rõõmu, aga mitte väga kauaks, sest loomulikult sellise lumega valitseb siin kaos. Ja bussipeatuses ootamine ei olnud sugugi lõbus..peale poole tunnist maaliinibussi ootamist, läksime lõpuks linnaliini bussile, et sõita paar peatust edasi et võtta järgmine buss kooli. Kuid jah..siis jällegi ootasime pool tundi seda järgmist bussi ja jalad olid märjad, külm oli ja suur tahtmine oli üritus katkestada ning tagasi koju minna. Kuid lõpuks siiski saabus meie maaliinibuss, kus soojapuhurid käisid ning sai kena kolmveerand tundi kooli suunas mõnusalt aega veedetud. Loomulikult jäime hiljaks, kuid sellise ilmaga on kõik andestatav.

Täna juba on ilm pehmem ning bussid sõidavad taas ajagraafikus.

Aga täna on eriliselt tore päev, sest kool sai läbi ja samuti oli mul viimane tööpäev ning puhkus võib alata. Paistab et ma vaibakaupmehe juures kinga ei saanud, sest ta ütles, et uuel aastal kohtume :-) Kuid jah..alates kolmapäevast töötab seal nüüd uus tütarlaps. Kuid mulle vist sobib, ei pea nii palju rassima.

Olgu,

Nägudeni,
piLLe

Tänane hommik kodu bussipeatuses.

2 comments:

Murks said...

Kuku!
Kas sa kliimakohtumisest ka osa võtsid?
:)

piLts said...

ehee..kuule kliimakonverentsi pärast isegi loobusin oma varajasest sõidust Koppi, ok lumi,külmus ja raske kohver tegelikult määrasaid rohkem kaalu. Mu sebitud öömaja oli kusjuures just selle Bella Center'i läheduses kus see kohtumine toimus.

Kas Eestis? ja kuna tartu?