November 28, 2009

Segased mõtted

Mõtted on tõesti hetkel nii segased...aurukatla peaküsimus haarab hetkel teemat mida ma tegelikult tahan, mis on primaarne antud hetkel ja mis mulle rõõmu teeb/toob. Mõtted muutuvad iga päev..olles mõjutatud ilmast, päeval rassitud töötundidest või muudest mõttevälgatustest.

Praegu on aga mõtted kooliteemal taas. Meil hakkas nüüd 3.projekt ja seekord õnnistati mind toreda grupiga. Vähemalt üks grupiliikmetest on sõbranna, kellega koolist vist kõige aktiivsemalt suhtlen, teisi tüüpe nii hästi ei tunne, kuid nad on aktiivsust ja töökust varemgi välja näidanud. Seega olen suhteliselt positiivselt meelestatud. Loodetavasti mu töötunnid koolitööd väga segama ei hakka, kuigi järgmine nädal paistab äärmiselt tihe. Telefoni intervjueerija töö läheb ka nii ja naa..õnneks ei võtnud ma palju töötunde, sest tänu sellele kogemusele tean kui jube on olla maailma kõige tüütavam inimene ning küsida klientide käest küsimusi veepumba markide kohta:-)
Õnneks paljud Saksa ametiasutused kas keelduvad vastamast või siis inimene, kes oleks pädev vastama on koguaeg majast väljas. Paar lõpetatud intervjuud olen ikka saanud ka, kuigi see protsent kogu kõnede arvu kohta on väga väga madal. Ma juba andsin oma hinnangu tööandjale kogu selle uuringu kohta. Mõttetu viis teha sellist uuringut telefoni teel. Aga see selleks, vähemalt väike sissetulek on tulemas..seda küll jaanuaris, kuid ongi hea..muidu järsku kulutab jõuludega ära :-)

Jõuludega seoses, paar nädalat tagasi isegi tuli korraks jõulutunne, aga praegu on see küll üsna soojade ilmadega ja kiire elutempoga kaduma läinud. Uurisin siin ühika kaaslaste käest piparkoogi taigna kohta, mille peale öeldi, et osta valmistehtud küpsised poest. Sain nimekirja 5 erinevast jõuluküpsise sordist ja õnneks Eestis töötanud taani tüdruk teadis mida ma tegelikult otsin- peppernodder'eid. Vaatab, detsembri teisel nädalal võiks juba jõulumeeleolu vaikselt tekitada piparkookidega.

Seniks kuki-muki,
kes geograafia instituudi aastapäevast osa võtavad, neile mõnusat pidu! võin mõtteis teiega (veini)klaasi kokku lüüa :-)

No comments: