November 3, 2009

Abiks tuleb facebook!

Võib öelda, et minu töö kannab lõpuks vilja. Nimelt täna kui me parasjagu oma fotoseltskonnaga tulime pildistamisretkelt (külm, rõske, terve päev sadas vihma) helises mu telefon. Voila!järjekordne tööpakkumine! Tuli välja, et üks noor naisterahvas otsib oma isale koristajat ja kuna nad leidsid mu kuulutuse poest ja ma oskan saksa keelt, siis sellepärast nad mulle helistasidki.
Kuna nad tahtsid minuga kohe vestelda, siis läksin läbimärjana ja külmavärinaid trotsides nende poole. Tuli välja, et see peremees kes otsib koristajat peab vaibakauplust 3.korrusel pluss siis erakorrus, kus ta ja ta 2 täiskasvanud last elavad.

Väga kummaline oli vestlus selle Prantsusmaalt pärit kuid araabia sugemetega peremehega. Ta teavitas miks ta mind valis. Nimelt: a) olin kuulutuses märkinud, et oskan saksa keelt, b) ta vaatas mu facebook'i!!! ja leidis, et mu sõpruskond on väga laiahaardeline ja huvitav :-) c) mul on sõbraks 4 iraaklast, d) ma olen eestlane- ta olevat 4 korda Tallinnat külastanud ja võrreldes 3 balti riigiga tundus talle Eesti kõige sümpaatsemana. Kiitis Eestit maa ja taevani, mingi hetk hakkasin juba kahtlema kui ausad need araabia inimesed on? Eriti siis kui ta väitis, et nad panid ametliku kuulutuse välja ja said 180 vastust, aga nad valisid hoopis mind!

Igatahes alustan juba neljapäeval ja töö on väga laiahaardeline, sest mul tuleb isegi poes neid aidata. Vaatab kui suure osa see moodustab. Kui ma pean hakkama ka müügiinimeseks, siis tuleb tunnitasu küll ümber mängida :-)
Kusjuures esimeselt ülemuselt sain veel paar väikest tööotsa, nii et olen varsti väga bisi, kuid loodetavasti leian mahti blogisse ikka paar rida kirjutada.

Tervitused!

4 comments:

poku said...

Äge!!! Vuhi siis tööd, aga ära meid ka ära unusta..
Ja korteririndel on ikka nii,et novembri keskel?

piLts said...

jees..üritan rabada paar nädalat, siis vaatab kuidas ajaliselt toimib, sest mul ka ju need keeleloengud 2 korda nädalas õhtuti. Ja novembri lõpus läheb lahti meil 3s projekt, mis kestab lausa 2 nädalat.

Oma pesa saan 16ndal, can't wait.
kuki-muki

Pärnakas said...

Jõudu ja edu! Vaata, et kool ei kannata!!!

Millal soolakas on?

BigBrother is watching you!

piLts said...

Soolakat pole veel planeerinud, kõige pealt tuleb lahkumispidu. Lubasin oma korruste omadele kooki teha.
Täna pärast esimest tööpäeva uues kohas või öelda, et ma sinna väga kauaks ei jää. Alati satun ma veidrikute juurde. Aga jah..vaatab.