November 9, 2009

busy nädal

Möödumas on ülikiire nädal, lisaks koolitundidele tegin ka nädala lõpul meeletu tuhinaga töötunde. Võin öelda, et selle nelja päevaga rassisin kahel töökohal nii palju, et peaaegu kuu üür sai kokku, kuigi jah..makse ei ole ma veel maha arvestanud.

Selle vaibakaupmehe juures on kummaline, kuid samas jällegi huvitav kogemus. Kui ma alguses arvasin, et ainult peremees on kiiksuga pedant ja et poeg normaalne, siis tänase päevaga võin küll möönda, et nagu isa nõnda ka poeg. Mõlemad teevad head nägu ja iga lause lõppu panevad "Please" kuid samas see kuidas nad targutavad, käske jagavad on küll väga sarnane üksteisele. Ausalt öeldes esimestel päevadel mõtlesin küll, et sellises kohas ma kaua vastu ei pea, sest ma ei suuda oma suud kinni hoida, kui mul on midagi tagataskus vastuseks öelda. Aga nüüd ma isegi naudin mingeid hetki. Täna näiteks oli põnev kokandustund. Esiteks aitasin peremehel lõunat teha, ok minu panus oli pikem olla köögiviljade jm kraami tükeldaja. Õhtul aga oli tal mingi klient all ning siis ta andis mulle juhtnöörid väikeste frikadellide või kotlettide tegemiseks. Ühesõnaga nagu alati, näitas ja seletas mulle ette ja taha kuidas sõtkuda ja kuidas pallikesi teha. Kui mul kõik kuulikesed olid valmistehtud ja juba potti tulele pandud, astus ta sisse ning teatas, et kas ma käskisin sul nii suured teha! Niigi tegin hullult pisikesed. Tuli välja, et ta tahtis mingeid imetillukesi ja need minu suured ju ei sobi tema planeeritud toidu jaoks. Ma ei tea mis ta plaan täpselt oli. Ühesõnaga võttis poti tulelt ja tegime minu pallikesed pooleks, nii et saime topeltkoguse. Siis kontrollküsimused, kas sa ikka sõtkusid 5 minutit?miks sibulatükid nii suured on? jne..Ta käskis mul sibulat riivida, aga see oli nii kreisi, kartsin et riivin endal sõrmed otsast, sestap kasutasin nuga tükeldamiseks. Ok pani siis teine tulele ning järgnevad uued kommentaarid: "No vaata millised nad välja näevad, sa ikka ei sõtkunud 5 minutit? tänu suurtele sibulatükkidele ei ole kuulikestel enam vormi. Ma pean oma külalistele uue laari tegema, et võibolla saab neid kunagi hiljem kasutada (lubas külmikusse panna)." Väga naljakas, loomulikult pobisesin ma iga kommentaari järgi midagi enda poolt:-) Temast ja tema perekonnast oleks jube palju rääkida, võiks isegi raamatu kirjutada.

Võin veel mainida, et üks päev oli mul üleesandeks teda aidata auto pesemisel ja automobiiliks ei ole miskit muud kui süsimust Bentley. Mõni võibolla annaks selle kogemuse eest ma ei tea mida, aga mind see väga ei erutanud, ei osanud väga hinnata seda võimalust. Mäletan keskkooliaegsest seltskonnast ühte poissi, kes reisipilte vaadates ei jälginud mis esiplaanil toimub, vaid pigem mis autod liikusid või seisid objekti kõrval või taustal. Loomulikult tuli poisi suust ka välkkiirelt andmed mootorsõiduki nime, silindermahu jne omaduste kohta. Lisaks nendele tööülesannetele käin ma veel koeraga jalutamas:-) (tundub ära hellitatud koer), koristan, aitan poes neid- kui kliend on poes ja tahab sortimenti näha, siis abistan vaipade tõstmisel:-) Töö paistab vähemalt mitmekülgne.

AGa nüüd on aeg punkt panna.
Ahjaa...ükspäev juhtus veel midagi kummalist. Nimelt minu esimene ülemus uuris kas mul elukoht on juba olemas, sest ta tahtis mulle pakkuda oma kinnisvarast ühte keldrikorterit. Miks see pakkumine nii hilja pidi tulema. Mul ju kõik deposiit ja üür juba makstud ja peaksin järgmine esmaspäev ühikasse sisse kolima. Ühesõnaga oli ta plaan selline, et ma käin tema kinnisvarades koristamas ja nende töötundide eest saan seal korteris elada. Loomulikult ei teeni ma niipalju, et see üür oleks näiteks võrdväärne sellega mis ma nüüd ühikas maksma hakkan. Aga jah..kurb on see, et mul depo makstud ning homme helistan ja uurin kas vajadusel on võimalik seda tagasi küsida, kuigi kahtlen selles. Korter ise asub kesklinna lähistel, nii et hiiglama hea võimalus jookseb käest ning loomulikult ei mingit deposiiti kah.

Igatahes kuuleb-näeb, nüüd panen küll punkti ärr, ja siit ta tuleb.

7 comments:

Murks said...

Lahe!

Pärnakas said...

Jõudu, mis muud!

piLts said...

Tänud, tänud!

sipsik said...

Nagu Hunt Kriimsilm oma 7 ametiga:) Vähemalt saad karlssoni lihapallide tegemise selgeks!
Tead, isegi kui see ühika variant tundub kallim, siis seltskonna mõttes on seal kindlasti põnevam platseeruda.
Muideks, miks sa ikea blogi veel ei follow? See on kohustuslik.
Lycka till!

piLts said...

selle Hunt Kriimsilma rolliga tuleb mul jällegi Iirimaa meelde, kus sai ka mitmel tandril rassitud. Aga seoses töö jutuga, tuleb välja et lihtsalt aeg on praegu küps- sain täna jällegi uue pakkumise. Ja seekordne pakkumine on pisut teistlaadi, ei ole tegemist füüsilise tööga, vaid hoopis agentuuris teen mingit uuringut ja pean helistama sakslastele. See uuring on täpselt 2 nädalat siis kui mul on projekt, nii et pean mõtlema selle üle, seda ei saa teha õhtuti, kontoritöö teine. AGa jah..vaibakaubmehe juures õpib Piia tõesti söögitegemise selgeks. Üks päev sai mõnus supp kahepeale kokku pandud.

Muide sain täna paki kätte, kirjutan sellest eraldi..aga kardan et jõuludeks kui koju saabun olen küll hull paksmagu. Tean et mul tulevat saksamaalt shokolaadi veel juurde...:-)

Vi ses!

poku said...

Saksamaalt šokolaadi??? Tahad sa sellest rääkida :).
Aga see vaibakaupmehe juures töötamine..., see on ju ülivinge. Koeraga jalutamas. Heh...
No ja sa ei hiilga ju tagasihoidlikkusega (vist ::)... kuda sa siis eluasemest juttu ei teinud selle muusikuga... ja kohe alguses, nii kuda jutt jäi.
Aga igatahes oled sa vapper ja uskumatu naine.

Kallid meie poolt

piLts said...

hei hopsti!Anna, Davidi õde küsis eile, et kas ma olen tema saadetud paki kätte saanud. Ühesõnaga käisin täna postimajas uurimas, et kus mu pakk võiks olla..sealt öeldi, et kui nimesilti ei ole uksel, siis pakid saadtakse kas saatjale tagasi või Koppehaagenisse kuhugi keskusse. Pean täpsemalt uurima, kuna ta postitas ja järgsku on mingi kood, millega saab jälgi taga ajada.

Ahjaa..Anna tahtis väga mulle pakki saata. Ütlesin et pole vaja, et mul eestist niikunii tuleb midagi head..aga jah..lõpuks mainisin ka stroopvahvleid. Arvan, et tuleb sporditegemine kätte võtta. Muidu tuleb varsti uue garderoobi peale hakata kulutusi tegema:-)

Selle Peteriga ma rääkisin küll..aga mingi aeg oli meil paus..ei näinud teda 1.5 nädalat ja selle ajaga olud muutusid. Kusjuures ütlesin ka, et miks sa mulle varem ei öelnud, siis ta hakkas kokutama, et kui tal oleks see võimalus varem olnud, siis loomulikult oleks ta mulle sellest teada andnud. Aga jah..nägin seda tuba tolmusest aknast..ei olnud teps selline nagu ettekujutasin...ja dush asus koridoris. Näh..sellises kohas ei tahaks küll üksi elada, pigem naudin siin ühika elu.

Kallid!