November 23, 2009

My room

Lubasin postitada siia pildid oma uuest kodust. Tuba on suuruselt päris paras, ainuke asi millel kallal viriseda oleks toa positsioon koridori suhtes. Nimelt asub minu tuba kohe köögi kõrval, mis on aktiivsete köögiürituste tõttu väga heas kuulderaadiuses. Ja mitte ainult, nädalavahetusel selgus ka, et mu tuba asub esimese korruse köögi peal, mistõttu selle seltskonna köögipeod on samahästi kui minu toas. Reede ja laupäev oli selge märk sellest, et mingid abinõud tuleb tarvitusele võtta. Või siis peaksin ise aktiivselt iga reede ja laupäev väljas käima ja jõudma öösel koju kui neil pidu läbi või siis saabuma tina täis nii, et mitte pöörata lärmile ja valjule muusikale tähelepanu. Vaatab kuidas järgmine nädal kujuneb.

Tuleb välja, et mu korruse seltskond on valdavalt taanlased ja loomulikult käib köögis aktiivne taani keele suhtlus. Naiste kontsentratsioon on ülikõrge, olen täheldanud, et paaril meesterahval kes meil korrusel, on mõningad naiselikkud jooned juba :-)Võibolla oli juba ennem..seda ma ei tea. Igatahes tunduvad need naiskad täielikud kodukanad, istuvad köögis, vahivad telekat või lobisevad niisama, koguaeg käib köögi puhastamine ja akent ei tehta kunagi lahti..Selline haudumise ruum. Ükspäev teen katse, kuidas nad reageerivad kui teen akna lahti.

Aga toa sisustamisest veel. Sai nädalavahetusel ISKUst soetatud laud ja põrandalamp. Kuna olin ISKU's üksinda ning kirjutuslaua valikul sai määravaks suurus ja raskus, siis tegin otsuse söögilaua kasuks. Tassisin oma jõul 16kilose laua 2 bussiga koju. Kõige raskem oli busse vahetada ja pärast bussipeatuses koju tassida, sest see suurus ei olnud selline mida saaks kaenlaalla panna. Iga 10 m tagant tuli teha peatus ja puhata. Aga ära ta tõin ja praegu on väga mõnus lõpuks ometi laua taga koolitööd vm asjatoimetusi teha.

Vasakpoolne pilt on siis kui ma oma pampudega sissekolisin, paremal olev pilt on 3 päeva pärast sisse kolimist ja alumine pilt on täna tehtud.


Tervitused! Tiba vähem kui kuu aja pärast olen Eestis!



No comments: