November 15, 2009

Kõik meil uus novembrikuus

Ahoi!

Tänase sissekandega tahaksin anda märku, et igasugused postkaardid, kirjad ja muud pakid on teretulnud nüüd uuel aadressil-
Risdalsvej 40-118, 8260 Viby J, Aarhus, Denmark.

Alates homsest saan lõpuks ometi oma elamise ehk siis toa ja dushiruumi ning muid ruume jagan teiste korrusekaaslastega. Selgusetu on veel kas ma pisut mööblit ka saan, aga jah..loodetavasti sealsed keldrid peidavad midagi sobilikku. Nädalavahetusel sai JYSK'i ja IKEA'd külastatud ning selline mõnus kodu sisustamise tunne tuli peale, läksin nii detailseks, et mul on romantikaks isegi küünlad ja veiniklaasid nüüd :-) Lisaks on mul nüüd suured ootused õppimise suhtes, et suudan omas kodus end pisut rohkem motiveerida. Loodetavasti saan ikka laua ja ei pea põlvedel oma koolitööd tegema nagu senini peaaegu toiminud on. Eelmine nädal kolis siia kanti veel üks kursavend, eestlane, nii et kui endal viitsimist pole, siis saab alati koos süüa teha või siis ühiselt filmiõhtuid korraldada jah..põnev.

Koolirindel ei ole midagi põnevat pajatada..järgmine nädal 2 vaba päeva ja siis tuleb vist 2 uut loengut. Aga jah..tunnen et elan rohkem tööinimese elu kui tudengi elu. Vaibakaupmehe pajatustest ei taha väga pikalt rääkida..mul oli väike intsident ta pojaga ja palgamaksmise küsimuses. Tahtis teine mulle natsa tünga teha, aga ma ei jätnud oma jonni..ning siis loomulikult jooksis ta ülesse isa käest küsima, et kas tal on õigus..ning teades et ta niikuinii tuleb alla tagasi väitega, et isa ütles sama mida tema, lippasin talle kohe järele. Isal oli tegelikult suva..küsimus oli tunnipalgas ja 5 taani krooni erinevuses, kuid jah..põhimõtte küsimus, kui isa oli sellise veksli välja käinud ja ta isegi kirjutas selle numbri paberile, siis miks ma ei tohiks jonnida. Loomulikult sain oma tahtmise ja kui ma too õhtu sealt poest lahkusin, pea pisut norgus, ütles mulle see noormees "You don't have to be sad!!!" (ehk siis, ma ei peaks olema õnnetu!). Ok võibolla pisut näitlesin ka, aga selline valmisolek pettusteks pisut muserdab ju ikka. Vaatamata selle perekonna friiklustele, olen avastanud, et tegelikult see peremees on päris terane ja tark, teab väga palju maailma asju ja Eestist ka päris huvitavaid fakte. See eest ta 26-aastane poiss jätab küll rumal mulje, arvan et tal pole õrna aimugi kus Eesti asub. Kui on mingi Eesti teema arutelus, siis ta alati võtab mingeid vene näiteid. Õõvastav.

Sain veel ühe tööpakkumise reedel, see on pisut teistlaadi, kontoris töötamine ja turu-uuringu korras saksa kundedele helistamine. Põhimõtteliselt 2-nädalane projekt ja lubasin anda ka oma osaluse selles. Loodetavasti mu saksa keele oskus on selleks piisav.

Kuigi praegu ei ole elul midagi viga, tunnen siiski et tahaksin Eestis olla (võibolla see vihmane ilm muserdab pisut..ja räägitakse selline pidigi Taani talv olema). Hirmus kahju, et geograafia instituudi aastapäeva juubel jääb tänavu mul nägemata. Aga jah..elab üle:-)

Kõike kaunist

Tervitan

2 comments:

Murks said...

Ahoi!
siin on ka juba ma-ei-tea-mitu päeva järjest sadanud. Ja koguaeg on jõle hämar ja pime. Juba hommikul ärgates paned toas tule põlema, kuigi mu elukoht pole sugugi pime urgas. Uh. Ja kl 15.45 on juba väljas täitsa kottpime - mine ära magama :S.
Samas, ma tunnen, et mul pole sel aastal seda novembrikuu masendust, mille eest viimastel aastatel olen eestist põgenenud... samas, pole muidugi hetkel eestis, kuigi tundub, et siin veel pimedam.

Aga tore kuulda, et sul tundub kõik laabuvat. Loodetavasti sa oma kauges korteris ei üksildu :).

Päikest!

piLts said...

hei Murks! Mind pimedus siin ei häiri, kuid samas ei saa märkimata jätta, et üks päev kui me taani keele loengust koju sõitsime magasime oma peatuse maha ja pidime vihmaga 30minutit jala koju marssima. Aga mõnus elamus..

Mõtlen et kui ma praegu Bääris oleks siis tassiks nädalas mitu korda ahju puid..õnneks siin seda muret pole:-)
Ja üksildaselt ma end küll ei tunne, kõik uued korrusekaaslased on ülisõpralikud ja kenad inimesed.

Kuna sul semestrivaheaeg saab olema? tahaks Sulle külla tulla.