May 6, 2010

helge hetk

Viimases kirjutises sai liiga palju taanlasi tambitud. Tean, et see ettekujutus, mis mul on baseerub puhtalt mu yhikaseltskonnale. Aga on ka helgemaid hetki olnud. Näiteks täna kui ma parasjagu ühe trepikakoja põrandat pesin sain ootamatult väga sooja vastuvõtu osaliseks. Nimelt kui ma olin koristamisega esimesele korrusele jõudnud sisenes üks naisterahvas, kes viisakalt tervitas ja seadis sammud ülemise korruse suunas. Minuti pärast aga jooksis kolinaga alla ning tuli käsi pikalt ees mind tervitama. Mängisin rolli elavalt kaasa, kuid siis teatasin, et ma siiski ei ole selle maja uus elanik, vaid ainult koristaja :-) Sellegipoolest oli ta suht rõõmus. Hiljem sain aru ka miks, sest keegi majaelanikest oli mingit hirmsat vedelikku paar korrust põrandale lasknud valguda ning ta oli kirjutanud kurja kirja majaelanikele, et süüdlane võiks enda järel koristada. Nähes mind koristamas arvas, et ma olen uus majaelanik, kellel sai mõõt täis ning asus ise põrandat pesema. Armas.

Aga töö jutule lisaks, et kuigi mul on Aarhuses aega viibida veel kõigest 1.5 kuud , olen alustanud uute tööotsingutega. Praegune 13 h nädalas ei ole piisav, et kulusid katta. Sestap käivitasin taas vana, hästi töötanud taktika, paigutades töökuulutused oma piirkonna läheduses paiknevatesse toidupoe infostendidele. Kuna mul on juba taani töökogemus olemas, pluss lisaks mõningane keeleoskus, läksin vapralt ka ühte tööbüroosse ning seekord isegi pühendati mulle aega, et kuulata, mida teinud olen, kaugele ma keelega olen jõudnud jm. Lubati kontakti võtta, kui mõni ettevõte tööjõudu otsib. Kolmas variant mida kasutanud olen, on kontaktid. Kahjuks need tudengid, kel töö juba olemas, ei ole osanud midagi mulle pakkuda. Kirjutasin ka oma esimesele bossile (sellele muusikule), et ta oma tutvusringkonnas mulle reklaami teeks. Vaatab järsku näkkab see variant. Seda enam, et reedest hakkab meil nüüd eksami projekt, mis kestab lausa 1 kuu ja loomulikult ei istu ma iga päev arvuti taga ja ei tegele selle projektiga. Nii et käed sügelevad töö järele :-)

see ya,

No comments: