May 16, 2010

Kuidas läheb?

superhästi ;-)

Seekord väga pikalt ei tahagi muljetada. Mõnusaid hetki on viimasel ajal kuhjaga olnud ning peab tunnistama, et naudin praegust hetke täiel rinnal. Kooli meil enam ei toimu, kuid see eest on meil antud üks kuu eksami projekti tegemiseks. Ja sinna see koer ongi maetud. Nimelt on mul super vedanud grupiga kuhu kuulun. Selle projekti puhul sai ise valida tiimikaaslased ning sestap otsustasidki 4 varasemate kogumustega naisterahvast ühte punti heita. Meie grupi nimeks on "girlpower" ja sinna kuuluvad naised vanuses 25+ :-) Algus oli nii mõnelegi meist raske, kuid nüüd kulgeb koostöö väga ideaalselt. Nokkimisi on siit ja sealt, kuid paistab et selles projektis olen ma lepitaja rollis, mida tegelikult projektijuhilt ka oodatakse. Ja see on vist esimene projekt, kus ma saan töötada ilma peavaluta:-)

Projektist ka lühidalt. Nimelt elab meie üks tiimikaaslastest ühes teises Taani linnas, Vejles (1h rongiga) ning seal leidis ta ühe kohviku, mille veebileht ei kajasta kohe üldse seda atmosfääri ja õhkonda mida kohvik tegelikult pakub. Seega sisaldab meie eksamitöö lisaks kliendile uue kodulehe disainimist ka analüüsi, mis kajastab äri, kommunikatsiooni ja visuaalset poolt. Töö läheb ladusalt ja naudime protsessi.

Elu pakub kirevaid hetki ka peale projektitöö. Laupäeval on näiteks plaan minna kanuumatkale. Tänu minu ideele võttis üks brasiilia noormees sellest idust kinni ning nüüd organiseeris oma teaduskonna poolt kanuud laupävaks. Ei tea veel täpselt kes sinna matkale tulevad, aga igatahes mul on koht kanuus olemas, see on kõige tähtsam :-) Aarhusis kanuutada kahjuks ei saa, selleks tuleb sõita linna nimega Silkeborg, kuid võimalus jälle nö rist teha, sest seda linna pole varem külastanud.

Selline oli siis minu lühike kokkuvõte:-)

ja ilmad on meil võrratult kaunid..2 päevaga on mõnus jume nahale tekkinud..ja inimestel tuju ka parem.

Tervist teile (eriti emale)

1 comment:

Murks said...

Kõlab huvitavalt...