June 7, 2010

Peaaegu suvepuhkusel

Ahoi, minuga on kõik korras, nii et pole vaja muretseda, kes juhtumisi seda tegid. Olin lihtsalt väga hõivatud eksami projektiga, aga nüüd meel rõõmus, et suur töö ja vaev on selja taga. Esialgselt sai planeeritud, et võiks ju projekti isegi varem lõpetada, et saaksime päikesepaistelisi päevi varem nautima hakata, kuid jah..alati ei lähe nii nagu tahaks, seda enam et tiimi tööd tuleb teha 3 inimesega. AGa valma ta sai ning võin juba vist pisut reklaamida, et lõpp produkt asub sellel lehel http://nosguild.net/marianne/conrad/index.php . Repordiga lõime samuti rekordi, 116 lehte koos lisadega ning pluss veel eraldi disaini manual'i raamat. Eelnevates sissekannetes vist mainisin et nautisin protsess täiel rinnal, kõik see oli nii peagu projekti lõpuni kuid siis meie kodeerija keeras pisut ära, detailidesse ei lasku, kuid saime kõik kummalise kogemuse osaliseks. Kahju sellest tüdrukust, sest tiimikaaslaseks ei sobi ta kuidagi ning arvatavasti saab ta elus palju kõrvetada, kui ta just vabakutselise teed ei vali.

Aga nüüd on vabadus. Üks taani keele loeng ka veel, aga sellel pole enam tähtsust, mind nii kui nii eksamile ei lasta. Ja kõige suurem üllatus oli täna, kui sain teada, et ma kukkusin 2.mooduli eksamist läbi. Kõik kuulamise ja teksti ülesanded tegin maksimumile, aga kirja kirjutamises põrusin. TEan et ei ole suur grammatikale tähelepanu pööraja, aga lisaks olin ma kasutanud liiga palju saksa keelseid sõnu ning mingi kohustuslik punkt jäi ka kirjas mainimata (ei saanud täpselt aru mida nad tahtsid). Aga pole hullu, kui ma ikkagi tahan seda moodulit lõpetada, siis pean ainult kirja kirjutamise osa uuesti tegema, kuid seda juba sügisel. 'Aga mis sügisel saab, kes seda teab :-)

Aga ei saa me üle ega ümber ilmast. Siis kui projekti kõige kibekiiremad päevad olid, säras päike nii magusalt ja nüüd kui lõpuks väike puhkus käes, ladistab ainult vihma. Loodetavasti homme on ikka parem päev, sest mul nüüd uued tööotsad. Ülemus ikka sama, see muusik, aga mu töövaldkond on laienenud. Olen nüüd ka haljastusspetsialist :-) Tuleb välja, et mu ülemusel kinnisvara jagub, eelmine nädal tegin algust ühel objektil ning täna õhta hilja viis ta mind kuhugi teise kohta, kus põhimõtteliselt üks metsik aed tuleb pisut väärikamaks teha nii et sellele objektile ostja leiaks. Aga igatahes väga muhe ja chill tüüp ning paistab et tal on väga kahju et ära lähen. Täna juba küsis naljatades, et kas ma olen juba oma otsuse ära teinud ja jään ikka Taani :-)

Aga mis veel uudist. Nädalavahetusel sai esimest korda rannas päevitamas käidud, tunnist piisas, et mõnusad randid saada. Aga teel randa juhtusin kogemata Taani kuningannaga kohtuma. Nimelt kuninganna sünnipäeva puhul organiseeris Aarhuse linn nüüd talle vastuvõtu linnas ning ma juhtusin just olema sadama kandis kui ta kuninglik laev saabus. Tegi oma tuntuks saanud lehvitust ning rahvas kisas ja lehvitas vastu. Kena hetk oli, kahjuks ei olnud fotokat kaasas.

Igatahes naudin praegust hetke, kuid vaikselt juba mõtteteis Eestis. 17ndal lennuk, aga 16ndal tuleb ennem eksam ära teha, mis koosneb 15minutilisest grupi ettekandest ning seejärel kutsutakse ühe kaupa sisse ning 20 min pinnitakse sinult kogu aasta tarkus välja või siis pead rääkima nendest teemadest, mis oli sinu vastuda projektitöös.

Trehvab varsti!

5 comments:

Pärnakas said...

Tsau!

Väha sheff koduleht see teil. Eriti võrreldes seda kohviku senise kodulehega. Inglisekeelset osa küll ei ole, aga Chrome´i abil saab selle lihtsalt mistahes keelde tõlkida.

Ma igaljuhul soovitan sind selle teemaga jätkama ja edasi õppima.

piLts said...

tänud, aga minu enda osa piirdub siinkohal ainult teoreetilise osaga ja see map kontaktide lehel.

Kodeerimise tegi meil üks inimene, kuid eksamiks tuleb ka teistel pisut koodi sukelduda, küsitakse küsimusi ka osade kohta.

Pärnakas said...

No sel juhul ühendage teadmised ja jõud ning tehke oma firma.

piLts said...

täna saime pisut tagasisidet ka kohviku ühe osaniku käest. Oli ylivõrdes rääkinud...nädalalõpus läheb meie kontaktisik jutule ning vaatab kas õnnestub järsku ära müüa :-)

Murks said...

Ehee! Jõuan sust Eestisse minekul ette. Buuuu! Olen seal juba päev varem!

Tartus näeme!