July 28, 2009

Lõpuks pidi see juhtuma

Ehk siis sain väga edukalt 1,5 kuud vältida kõhuvaevusi kuni eilseni. Kui siin teistel on olnud põhiliselt ainult kõhuhäda, siis mul õnnestus järjekordselt mitu häda kaasa kiskuda et oleks selline paras kompott. Igatahes väga košmaarne seis oli eile, kus oled aheldatud voodisse, lisaks palavikule, külma-kuumahoogudele, okserefleksile tunned kuidas kõik liigesed valutavad. Kuna olin terve päeva voodis olnud, siis otsustasin rõdule värsket õhku hingama minna, kuid see oli väga vale samm..tagasi ei olnud ma võimeline sealt üksi tulema, pilt kadus eest. Kõik need sümptomid viitasid juba malaariale.

Aga ühesõnaga kogu nende hädade juures läksime lõpuks haiglasse. Mis oli väga huvitav kogemus iseenesest. Õnneks haigla on meil samal tänaval kus meie hotell, seega väga palju ei pidanud kõndima, aga selleks et vereproovi teha, pidime liikuma jällegi teise majja, mis õnneks asus ka samal tänaval. Delhis on täielik ruumipuudus ehk siis ühe haigla asutused ja protseduurid on mitme maja vahel ära jaotatud. Ja kui kiirabi toob patsiendi haiglasse, siis ei ole kuhugi kiirabi autot parkida. Meie hotelli kõrval on mingi haigla osakond..ja tõesti väga kummaline on vaadata kuidas kiirabi jääb keset teed seisma ja siis korjatakse sant sealt välja.

Igatahes täna on jällegi kodune päev. Õhta saan analüüsi tulemused teada. Loodetavasti on kõik bueno.

Ok olge terved!

3 comments:

Murks said...

Oi-oi!
Hoian sulle pöialt, et see ikka mingi vastik düüfus või midagi muud leebemat oleks, kui malaaria. Kuigi jah, iga haigus on vastik. Ürita ikka palavik all hoida ja aja hoogsalt vedelikku sisse.

piLts said...

Ma tahtsingi tegelikult Murks sulle sõnumit saata ja uurida täpsemalt..aga kirjutasin sõnumi valma ning siis avastasin et sa ei ole mul india kontakti seas. Sim kaartide vahetus nõudis juba liiga palju energiat..

Igatahes need tablettid mis mulle kirjutati on mõju avaldanud ja nüüd on mul ainult kõhuhäda koos väikese nõrkusega. Aga tundub et hullem on möödas.

Tervitused Sulle Itaaliasse!ps kuidas Sul Rootsi asjaga nüüd läheb?

Murks said...

Nojah, malaaria oleks vst rohkem selle palaviku peale rõhunud... A telefoni leiad ju feisbuugist :)

Pea hästi vastu! Rootsi asja jaoks on mul nüüd koht ülikoolis olemas :). Peab hakkama muud vajalikku ajama. Uhuuu.

Päikest!