October 21, 2009

Good news

Tegelikult tahtsin pajatada teile oma fantastilisest nädalavahetusest kui ma külastasin 2 uut linna ja maapiirkonda siin Taani riigis, kuid uued uudised tulevad nii kiirelt peale, et ei jõua vanugi enam lahata. Kurioosumiks võiks nimetada seda, et minu laupäevase töö otsingute aktsioonile tuli lõpuks vastukaja. Valisin mereäärse kandi, kus on uhked villad ning postitasin seal laupäeval oma tööotsimiskuulutusi (taani keelseid!). Kuna enamus olevat seal ettevõttete villad, siis ei lootnud ma ennem kui esmaspäev mingit tagasisidet saada. Ja üllatus oli suur kui eile täpselt taani keele loengu ajal tuli mulle taanikeelne kõne ja esimene tööots. Lahe.

Läksin täna uurima- mis ja kuidas ning juhtus nii, et hakkasin ka kohe tööle. Koristasin paar tundi ühe Aarhuse muusiku/kunstniku kodu-stuudios. Pole ammu nii agaralt koristanud, et lausa lihased on väsinud. Peter'il olevat eelmine koristaja kuhugi rändama läinud ning nüüd vajas uut. Ma ei küsinud millal viimati koristati, aga jäi mulje, et päris ammu, sest koerte s..a junnid olid vaibakülge nagu keevitatud. Tegelikult meenutab kogu see lugu mulle pisut Iirimaad, kus ma siis samuti olin nö koduabiliseks ühe üksiku meesterahva juures, kelle parimateks seltsilisteks on koerad (seekord siis Malla ja Kalla). Vestluses selgus, et tegelikult on sellel meesterahval ka 22-aastane laps, kes olevat väga andekas veebidisainer, iseõppinud. Tütar olevat tal ka 2 plaadikogumiku kaanekujundused teinud. Sain ühe plaadi täna kaasa, kuulan mis muusikaga see mees viljeleb. Ja ei saa mainimata jätta Steinway klaverit, lisaks 6 kitarri ja igas toas 3 maali pluss maalid, mis seisavad lihtsalt seina ääres. Huvitav. Kahju ainult, et mul nädalas nii vähe tunde tuleb, järgmine külastus alles nädala pärast.

Lisaks veel üks uudis, ei tea kas olen sellel juba peatunud, kuid sain ka eelmine nädal ühika pakkumise. Loomulikult vastasin, et olen nõus selle vastu võtma, kuid rohkem tagasisidet ei ole sellele järgnenud. Ühikas on see sama kus ma praegu viibin, ainult teine hoone, nii et kolima ei pea väga kaugele. Aga oma elamist ootan juba pikki silmi, paistab, et oleme vaikselt korterinaabriga üksteisest väsinud.

Vot sellised toredad uudised. Ilm on ikka kena, kuldne, päikseline. Koolis tutvume HTML-iga, mis on samuti põnev. Järgmine nädal juba uus projekt, seekord ainult 2-päevane ja individuaalne.

Aeg pikutisse minna.

Lisan kunagi ka oma nädalavahetuse tähelepanekud koos mõningate piltidega.

6 comments:

kusta said...

mulle tuletab ka iirit meelde, kus sain vahepeal ühe sarnase tööotsa ja kus hakkasin samamoodi üliusinalt 3 aasta jagu saasta koristama. Asi päädis sellega, et sellel majaomanikust räpakollmehel ei läinud minu koristamisteenust enam järgmised 2 kuud üldse vaja. Nii et ole liigse agarusega ettevaatlik:)

aga muidu õnnitlused ühika puhul. saan aru, et see oligi see, kuhu tahtsid ja getosse järelikult ei koli?

piLts said...

mmh..kusjuures selle agaruse kohapealt mõtlesin ka, et pean end tagasi hoidma. Tööd on vaja hoida. Sestap jätsin nimme ühe toa koristamata ning ütlesin et teen seda järgmine kord. Is it ok? ja muidugi on sellel kindel vastus "ok".

Täna googeldasin seda isikut, päris lahe..ta on oma elu jooksul üle 10 albumi välja andnud ja iga nädal mingid kontserdid. Nii et sattusin väga kreatiivse inimese otsa.

Ühika suhtes jah..väga hea et seda meelde tuletasid..pean minema üürima kooli administratsiooni käest kas mul on kirja tulnud. Ja peagi saabub uus elukoht tähendab, et saan varsti külalisi vastu hakata võtma:-)

sul pidi Eestis igav olema:-)

Murks said...

Kuule, need on ju superuudised!
Kõik laabub!

Muide, mul on kursal üks tüdruk, kes oma olemuselt meenutab natuke sind. Sel hetkel avastasin selle, kui ta hakkas oma patsikummiga, mille küljes väike käsitöö-tüdruk, mängima, et see on tema sõber Leila ja tutvustas teda kõigile... :D. Ma ei tea miks see niiväga sind meenutas, aga meenutas :D.

Selline kreatiivsus siis :D

piLts said...

mmh? patsikummide kunsti ma veel ei tee:-)ja nähtamatuid sõpru või elutuid sõpru mul ka väga palju ei ole..aga sellegipoolest tore, et ma endast sellisel viisil märku andsin..

farvell
Headele uudistele lisaks..et täna sain oma final pakkumise ühika suhtes, nüüd on vaja ainult papp kokku ajada ja rent+deposiit ära maksta.

piLts said...

... ei tarvitse liiga vara hõisata..tuligi esimene väike tagasilöök. Arvestasin et saan ühika toa 1.novembrist, eile öösel tuli aga sõnum telefonile, et see pakkumine hakkab hoopis 15.11st. Seega jama jällegi,korterinaaber on ka juba arvestanud et 1.11 saabub talle vabadus...nii et jah..

poku said...

Peeter on täitsa vinge papi :). Laulab halleluujat ja puha. Ehk saad ajutiselt peavarju. Küsida tasub :)