October 29, 2009

Projekt

ja eelnevale sissekandele lisaks kolmapäeval lõppes meil selle semestri teine projekt, mis seisnes HTML ja CSS kasutades oma portfooli loomises. Kuna hinnatakse ainult koodi, siis ma väga suurt sisule tähelepanu ei pööranud. Ja lõpuks läks üldsegi nii, et lõpetasin oma projekti tund aega enne tähtaega, sest olles perfektsionist palusin ma õpetajalt pisut nõu paari iluvea parandamiseks ning asi päädis sellega, et õppejõud keeras mul ühe lehe täitsa tuksi ning siis laiutas käsi ning ütles, et ta ei tea kuidas seda parandada. Kenakene küll..pusisin pool tundi ning siis sain taastada esialgse versiooni, mis ei olnud tegelt sugugi nii hull. Aga siis saabus jällegi õppejõud mu juurde, kes teatas, et oli mu koodi uurinud ning leidis arvatava vea ning keeras jälle lehe tuksi. Õnneks suutsin ta õigel ajal peatada, nii et ctrl Z mitukorda tehes sain oma kättetöö tagasi. Ühesõnaga postitan selle lehe aadressi siia, kuna see on peaaegu esimene koduleht, siis loomulikult on see väga tagasihoidlikult tehtud. Järgmine nädal hakkavad Dreamweaveri tunnid, siis saab hakata normaalsel viisil veebilehti looma. Ehk vaatab siis kas hakkan täiendama vana või loon uue ja parema.

Siin ta on- Pille portfoolio

2 comments:

Pärnakas said...

Võimas!

html-ist tean ma ka veidi, aga css ma küll kirjutada ei oska.

Edu kribamises!

piLts said...

Mulle see kribamine päris meeldis..homsest läheb käima dreamweaaver kus kribamine on lihtsustatud, kuid CSS-iga tuleb ikka vaevan näha.

Teen uue portfoolio kus siis üritan rohkem omanäolist üllitist teha, lisades lisaks kooli töödele rohkem personaalset infot ka.
Aga seda juba lähitulevikus.
Hoiame pöialt:-)