October 11, 2009

i'm mad...

Ma ei soovi oma blogist teha vahendit oma negatiivsete emotsioonide välja elamiseks, kuid paraku oli blogi kirjutamine mu tänases päevakavas ja tuju on mul selline nagu ta praegu on, siis olge valmis mõningaseks virinaks ja vinguks. Kogu selle Taanis oleku ajal pole ma kordagi tundnud end nii vihasena ja solvununa kui praegu. Kindlasti teeb teile see nalja, aga mu esimene porgandikook, mida ma tegin leedukeelse retsepti järgi laideti nii haledalt maha. Tegelikult ei tohiks ma üldse end puudutatuna tunda, sest mu korterinaaber on nõus teiste korrusekaaslaste ees veidi napsuses olekus alati kõike suust välja ajama. Aga kui keegi ütleb et su kook on sitt, siis see pisut riivab küll. Samas kõige rohkem õgis neid koogitükke just see sama isik, kes sellele koogile selle eelpool mainitud nime pani. Paistis, et talle sitt väga maitses. Midagi läks selle retseptiga tõesti nihu, google translator ei olnud just kõige parem abimees ka. Minule maitses igatahes küll:-)

Muidu kooliteemadest nii palju, et meil algas töö projektiga. Töö käib tiimis ning mul on kokku 3 tiimikaaslast. Ülesanne, mille me saime on väljakutsuv. Lisaks olemasoleva veebisaidi analüüsimisele erinevatest vaatenurkadest, tuleb meil luua oma ettevõte, kes pakuks enam vähem sarnaseid lahendusi, kuid muidugimõista effektiivsemalt. Seega lisaks organisatsiooni väljamõtlemisele, identiteedi loomisele, tuleb meil ka oma ettevõttele veebilehe esileht ja üks lisaleht kujundada, pluss veel logo. Aega on selleks kolmapäevani. Olen pisut mures nagu alati, sest tiimitöö on äärmiselt keerukas erinevatest kultuuridest ja erineva taustaga pärit inimeste seas. Kõige raskem on teha koostööd nö kõige nooremaga meie tiimis, kes on äsja keskkoolist tulnud ja ei tea ööd ega mütsi mida tähendab aeg, planeerimine, analüüs, iga ühe panuse andmine. Teistega on pisut toredam ja põnevam diskuteerida, kuigi aega ei oska samamoodi hinnata ja kodutöid ka ei tee, vaid kommenteerivad olemasolevat (ehk siis minu poolt juba kirja pandut). What can i do? Kahjuks pean ma olema kuri nõid ja piitsutama neid ning tuletama neile meie eesmärki meelde.

Muidu on kõik bueno. Sain siin vahepeal Eestist paki, aga ennem paki saabumist jõudsin loomulikult postimajas väikese skandaali teha, et kus mu pakk on!!!Aitäh koduaia pirnide eest, see oli nö see pirn (või üllatus), mida ma ootasin oma nimekirja väliselt. Aga olgu..loodetavasti tuleb põnev nädal.

Andke märku mis põnevat teil seal Eestis toimub (mida meediakanalid ei edasta)?

Tervitused/kallid

Pille

8 comments:

kusta said...
This comment has been removed by the author.
kusta said...

hahaa, see koogijutt on tõepoolest naljakas. aga sel puhul aitab kõige paremini 1) eneseiroonia või 2) tüübi nurka surumine, et mismõttes ta ei hinda seda aega, mida teistele küpsetamise jaoks kulutasid?! Aitab päris hästi, usu mind. (olen ometigi kuulus oma fairy-risottoga ning hiljuti õnnestus spagettidest, hiina kastmest ja parmesanist kokku keerata hõrgutis, mis nägi välja ja lõhnas nagu oleks juba teisel ringil:)

Pärnakas said...

Ma arvan, et sa oleks pidanud selle koogi lihtsalt peale "sitaks" sõimamist ära viskama. Oleks näidanud oma sisu ja usu, edaspidi ei oleks selliseid kiiduavaldusi sulle tehtud!

Meil siin sajab lund! :)

Murks said...

Ja kohe asu uut porgandikooki küpsetama:
http://maitsev.wordpress.com/2008/05/07/maailma-parim-porgandikook/

piLts said...

ai tea ei tea kui hästi maitses see kook kui ma hetk tagasi näljasena koju jõudsin. Priima!hea et ma osa tükke külmkappi peitsin. Üks taani noormees tuli mulle köögis ütlema, et tegelikult oli hea kook, hakkasime mõlemad selle peale naerma. Aga jah..nagu ta ütles, tegelikult ei olnud midagi nii väga hullu. Ma usun teda:-)

Pärnakas, sinu soovitust ei oleks ma kohe üldse järgin. Miks ma peaks oma koogitüki ära viskama selleks et kellegile "ärapanna". Ja veel olles näinud nii palju vaeva.Pigem teen sellise karistuse, et järgmine kord teen parema "välimusega" koogi ja kui see valmis saab ja aroomid tapavad..siis ütlen, nüüd ma lähen selle koogiga külla. Vot Sulle!

Aitäh Mari uue retsepti eest, seekord tõesti katsetan pigem Eesti retsepte.

piLts said...

Kusta, kas Saksamaale minemise variandi tulemused on juba teada?

kusta said...

mnjaa, aga ma ei räägiks sellest internetis...

sipsik said...

Hej hopsti. Me eile reisult tagasi ja täielikult ajavahe pohmellis hetkel. Täielik shokk on ikka 34-kraadisest temp-st pluss 2-3 maanduda. Kodus ilgelt külm ja uni-uni-uni. Selle nädala tööpäevad mööduvad küll zombina vist.
Ma arvan, et kui sa oleks sellele tüübile öelnud, et ta sööb hoopis virsikukooki, siis oleks ta hoopis teist juttu ajanud. It's all about branding:)
Ok, kirjutan pikemalt, kui olen klimatiseerunud.