September 17, 2009

Tegelikult jäi mul üks uudis elukoharindelt edastamata. Nimelt mängisin täna karmi mammit, kes otsustas seda ühikabürood rünnata ultimaatumiga. Eks ma ise uurisin algselt pisut tagasihoidlikumal moel kuna ma hinnanguliselt võiksin koha saada jne kus on väiksed järjekorrad. Aga siis järgmises kirjas alustasin ma nutulauluga, et mind visatakse praegusest elukohast välja ja et mul pole kuskile minna, kedagi ei tunne ja ma olen nii täbaras olukorras...et kas oskate aidata. Ning üllatuseks saabus kiri, mis näitas, et kõik on võimalik. Pakuti kohta alates 1.oktoobrist ühes ühikas, mis on Aarhuse suurim ja asukohal mitte just kõige paremas kohas. Põhimõtteliselt jälle samas araablaste linnaosas. Kuid jah..erinevuseks see, et see on suur ühikas kus on palju rahvusvahelisi tudengeid ning pisut turvalisem ka.

Peaksin vist õnnelik olema, ikkagi mingi oma elukoht paistab silmapiiril, kuid jah..lisaks asukoha mittesobivusele on seal veel vetsud ja dushid ühised mitme toa peale. Mis iseenesest ka pole just kõige hullem..aga jah..nüüd ma ikka mõtlen selle ühika peale mille järjekorras ma olen 44s (kuid mille järjekord ei kahane just kõige kiiremini). Igatahes olen nõutu..toanaabriga vestlesin, et kaua ta mind kannatab veel..ütles et pole hullu..kuigi samas mainis et kõik on selle nõmeda ühika läbi teinud..nii et miks ma peaksin erand olema..

vaatab mis öö toob..hmks peaksin vastuse andma.

6 comments:

sipsik said...

no halloo, oled sina alles preili,et tahad endale eraldi WC-d ja dussiruumi!!! Sellist luksust ei saa peaaegu kuskil. Ja pealegi ei saaks seda enam siis tudengieluks nimetada.
Ma siin aga ootan juba hirmsasti, millal saaks lõuna-eestisse minna ja oma aia ploome ja õune nosida.
Sauh

piLts said...

ma vist tõesti olen väikse idülli silme ees loonud. Aga see ühikas kus ma praegu platseerun..pakub seda kõike..tasuta pesupesemine, tasuta nett..njah..tegelt tahaks korterit mere ääres..saaks hommikul minna vee äärde jooksma..mmh..njah..aga vbl kunagi tulevikus..võtan selle uberiku vastu..ps..täna bussis üks eestlane väitis..et see ühikas asub ikka täiega getos..kusjuures seal varastatakse pesu kuivatusruumist ja..muud kaklused värgid..nii et i have to get used wth it! see ya

poku said...

kuidas siis on?? kodu olemas?
ise käisin täna õpilastega lodjal loengut ämblikest kuulamas. Kujutad ette, isased ämblikud on isegi kuni ca 1500 korda väiksemad kui emased!! Ühesõnaga, emased on suured, ja kui isane on nad viljastanud - selle nimel toovad isased emasele miski söödava kraami, nt kärbse, emane tegeleb sellega niikaua - no ma ei tea, kas ta sel ajal üldse isast märkab... ja siis kui emane on lõunaga ühele poole saanud, ja kui talle väheks jääb (või niisama lõbu pärast) sööb ta isase ka ära!!! No on ikka matriarhaalne värk. vot sedasi.
Kõike kaunist.

poku said...

Heia. Ilusad pildid sul picasas. Värvilised :). Ja loomaaias oled käinud. Jah.. aga kuidas muidu?
Levi on?

Mõmm

sipsik said...

Hej, said oma arvuti korda? Muideks sain su kaardi kätte, jube lahe kaart. Sulla ütles, et pildi peal oleksin nagu mina 25 aastat tagasi:)
Tead, mul üks tööpäev veel jäänud ja siis arriva!!! 2 päeva järjest lendamist ja lennujaamades magamist ei tundu väga ahvatlev, aga see mis pärast tuleb, on väärt igati kannatamist ja ootamist!!! Kuidas sul kampaania "nädalaga uus kodu" läks? great success?

piLts said...

ahoi
kirjutan homme pikemalt blogisse mis vahepeal toimunud on. Mu generaalplaan kodu leidmiseks pole veel käivitunud, teen seda ka homme..
seniks parimat ja arriva, viva la Mexico!