September 6, 2009

Aarhus

Möödunud on esimene nädal uues elukoha riigis ning võib öelda, et linn muutub üha armsamaks ja lausa kodusemaks kuigi jah...oma kodust rääkida veel ei saa. Viimaste andmete järgi on mul parimaks positsiooniks 54, mis tähendab et paar nädalat vahest veel ning siis võib soovitud koha saada. Eks paistab. Teine elamispind mis mul praega soolas on, asub araablaste geto rajoonis nimega Brabrand. Need kes piirkonna uudistega rohkem kursis üldsiselt ei soovita sinna kolida, sest nii mõnele võib nt õhta aknast mõni tühi pudel sisse sadada või lihtsalt tehakse su elu põrguks kui sa liiga ülbeks lähed. Need on mõningased hirmujutud mida olen kuulnud, kuid samas vaatab, kui see on esimene koht mida pakutakse, siis ajutiselt võib ju seal elamist proovida. Odav veel pealegi.

Olen täna suht laisk ega viitsi pikalt seletada. Kool põhimõtteliselt pole veel alanud, eelmine nädal oli väga slow ja igav. Uutele tudengitele pakutava programmi raames võiksid nad tõesti rohkem tööd ära teha. See eest üritati meid iga päev kutsuda baari jooma, aga kus sa vaene tudeng lähed. Ühe korra tegelikult isegi läksin ning tõdesin et meie rahvusvahelise multimeedia gruppi A kuulub palju rohkem muhedaid inimesi kes on sarnase taustaga kui minu praegusesse gruppi, mille vanim liige ma muuseas olen!!! Aga vaatab, pole jõudnud ju inimestega veel tutvuda. Igatahes esmaspäeval ehk homme hakkab lõpuks kool ning saab ka asjalikuks hakata. Peale kooli üritan tööd otsima minna ning et loodetavasti tuleb tegus päev.

Seda soovin ka teile!
kuulmiseni
piLLe

No comments: